İçeriğe geç

Oppo Garanti Ne Kadar

Telefon garantisi para alır mı?

Garanti Belgesi Yönetmeliği’nin 8. maddesi gereğince satıcı, malı tamir ettirmek veya ücretsiz tamir ettirmekle yükümlüdür.

Oppo ekran kırılması garantiye girer mi?

Oppo’dan yapılan açıklamaya göre, kampanya kapsamında satın alınan telefonun ekranı, ürünün fatura tarihi ve ürün faturasının ibraz edilmesi esas alınarak bir yıl içerisinde arızalanırsa, Oppo yetkili servisleri arızalı ekranı ücretsiz olarak yenisi ile değiştirecek.

Telefon garantisini nasıl öğrenirim?

Ülkemizde satılan tüm elektronik cihazlar yasal zorunluluklar nedeniyle 2 yıl garanti kapsamındadır. Bu süre ithalatçı veya satıcı firmaya göre daha uzun olabilir ancak daha kısa olamaz. Cihazınızın garantisini kanıtlamak için ürün faturasını sunmanız yeterlidir.

Telefon garantisi biterse ne olur?

Akıllı telefon pazarındaki tüm telefon üreticileri, ürettikleri tüm cihazlara belirli bir süre garanti sağlar. Telefon garanti süresi dolduktan sonra cihazlar artık servis kapsamında değildir.

Garantili cihaza servis ücreti ödenir mi?

Garanti süresi içerisinde ürün, malzeme, işçilik veya montaj hatalarından dolayı arızalanırsa işçilik, parça veya başka bir ücret talep edilmeden tamiri yapılır.

Oppo telefonun garantisine nasıl bakılır?

OPPO cihazınızın garanti durumunu kontrol etmek çok kolaydır, sadece IMEI’yi ve ardından doğrulama kodunu girin, Şimdi Kontrol Et’e dokunun ve garanti durumu görüntülenecektir. Bu kontrol size cihaz modelinizi, IMEI numaranızı, garanti sürenizi ve geçerli bölgenizi gösterecektir.

Oppo kaç yıl garantili?

GARANTİ POLİTİKAMIZÜrün Garanti Süresi Dahili pil, kulaklık, USB kablo, şarj cihazı vb. satış paketine dahildir 24 Ay Ürünler & Parçalar & İşçilikSatış paketinde harici olarak satın alınan ek ürünler: Dahili pil, kulaklık, USB kablo, şarj cihazı vb.

Telefon ekran değişimi Kaç TL?

500 TL – 6.

Yere düşüp kırılan telefon garantiye girer mi?

Telefon üreticileri tarafından ekran kırılması, ön camın çatlaması, iç ekranın kırılması, darbe sonucu oluşan ekran hasarları ve telefonun sıvı teması gibi durumlar kullanıcı hatası olarak değerlendirilmekte ve garanti kapsamı dışında tutulmaktadır.

Fatura olmadan garanti olur mu?

Garanti süresi içerisinde garanti hizmetlerinden faydalanabilmek için, satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Garantiye giden telefon kaç günde gelir?

Bu süre cihazınızın sorununa bağlıdır. Basit bir sorunsa, cihazınız mümkün olan en kısa sürede -ortalama olarak bir hafta içinde- size ulaşacaktır. Ancak sorun ciddiyse veya serviste karşılık gelen yedek parça yoksa, bu süre 15 güne kadar uzayabilir.

Oppo IMEI nerede yazar?

Android telefonlarda değişiklik gösterebilir ancak genellikle Ayarlar, Telefon Hakkında, Durum bölümüne gittiğinizde IMEI numarası karşınıza çıkar.

Telefon hangi durumlarda garantiye girmez?

Yetkili servisler ve üreticiler, yanlış şarj veya kalitesiz şarj cihazları ve kabloların kullanımından kaynaklanan arızaları garanti kapsamı dışında kabul eder. Öte yandan, üretici tarafından onaylanmayan aksesuar ve cihazların kullanımından kaynaklanan arızalar da garantiyi geçersiz kılar.

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi içerisinde aynı arızanın iki kez veya farklı bir arızanın dört kez meydana gelmesi durumunda cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Teknik servis ücreti yasal mı?

Evinize veya iş yerinize geldiğimizde, yerinde kontroller yaparak sorunun ne olduğunu bulmaya çalışacağız. İsterseniz sorunu giderebiliriz de. Ancak birçok servisin, sorun giderilmese bile sizden ücret talep etmesi yasa gereği yasak değildir.

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

Ürününüzün tamir süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz: Ürünün bedelinin iadesini talep edebilirsiniz. Ürünün benzer, kusursuz bir ürünle değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Ürünün tamirinin tamamlanıp size teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Telefonu garantiye vermek için ne gerekli?

1- Üretici veya ithalatçı bilgileri. … 2- Satıcı bilgileri. … 3- Fatura tarihi ve numarası… 4- Malın bilgileri… 5- Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. … 6- Garanti süresi. … 7- Azami onarım süresi. … 8- Tam garanti kapsamıDaha fazla öğe…

Teknik servis ücreti yasal mı?

Evinize veya iş yerinize geldiğimizde, yerinde incelemeler yaparak sorunu çözmeye çalışacağız. Talep edilirse arıza giderilebilir. Ancak birçok hizmet için, arıza giderilmese bile sizden ücret talep etmek yasa dışı değildir.

Garanti kapsamında ürünün kargo ücretini kim öder?

Tüketicinin iade sürecinde oluşan tüm masrafların, nakliye masrafları da dahil olmak üzere, geri ödenmesi zorunludur. Bu bağlamda, satıcı tüketiciye ürünün tüm fiyatını ve ürünü iade etmek için oluşan nakliye masraflarını tam olarak geri ödemelidir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

bursa eskort şişli escort Gaziantep Zenci Escort